Salut! Sunt Patricia, studenta la Medicina in Targu-Mures anul 1, supravietuitoare a primei sesiuni =D
Vreau sa impartasesc cu voi experienta mea la inceputul anului universitar cu absolut toate sentimentele pe care le-am avut referitor la facultate. Vreau sa privim experienta realista a unei persoane care considera ca Facultatea de Medicina nu reprezinta intreaga personalitate a unui individ si care isi doreste sa se dezvolte pe toate planurile. Totodata, vreau sa facem referire la: motivatie, energie, timp si psihic.
DISCLAIMER: Facultatea nu seamana cu pregatirea de admitere. Am ajuns la concluzia ca ceea ce trebuie sa invatam pentru admitere este doar un "challenge" care ne arata daca suntem sau nu capabili (in acel moment) sa facem fata la un anumit volum de informatie, sa-l integram si sa facem niste grile pe tema aceasta. In realitate, inceputul m-a zguduit complet. Pentru prima sesiune am "invatat" volumul a doua carti Barron's. Vom reveni la "invatat".
Facultatea de la Mures are un sistem diferit, este pe module. 2 semestre, 4 module, 4 sesiuni. In primul modul am avut biofizica, biochimie si anatomia membrelor. Pare putin, dar volumul este destul de maricel avand in vedere ca am putut sta lejer pe Barron's un an de zile.
Vreau sa incepem cu inceputul. Un oras nou, fara prieteni, daca ieseam din apartament nu stiam unde sunt, m-am pierdut pe drumul catre casa, dor de casa si destul de invatat astfel incat sa raman in urma din a 3 a zi de facultate. Dar asta este ceva absolut normal la medicina, toti suntem in urma cu materia.